Kul att du hittade hit!

Det bästa sättet att få reda på om vårt erbjudande passar dig är att fråga oss. En första kontakt är alltid förutsättningslös och binder inte dig till någonting.

Hur vill du bli kontaktad? * (obligatorisk)


Hur vill du bli kontaktad?




Jag önskar * (obligatorisk)


Jag önskar






Här kan du beskriva ditt ärende om du vill

Hur blir du kund?

Första steget att bli kund hos oss är att du kontaktar Petra Klinteryd på
019-555 43 04 eller petra.klinteryd@vivida.se. Det kan du göra både om du har ett befintligt beslut om assistansersättning eller om du behöver hjälp att söka om personlig assistans. Samtalet är förutsättningslöst och du kan vara anonym om du vill.

Personligt möte

Efter att du kontaktat oss, och om du vill gå vidare, vill vi gärna träffas. Då får vi möjlighet att prata om vad du behöver, önskar och förväntar dig av oss som assistansbolag. Mötet är helt förutsättningslöst och det finns inga förpliktelser.

Beslut

Om du efter mötet väljer att anlita oss tar vi ansvar för alla praktiska detaljer vid eventuellt byte av assistansbolag. Om du ännu inte har ett beslut om personlig assistans, hjälper vi dig istället med att ansöka om detta. Läs mer om att ansöka om personlig assistans.

Vår glada kund tillsammans med medarbetare och assistenter på en av våra aktiviteter

Kul att du hittade hit!

Det bästa sättet att få reda på om vårt erbjudande passar dig är att fråga oss. En första kontakt är alltid förutsättningslös och binder inte dig till någonting.

Hur vill du bli kontaktad?


Hur vill du bli kontaktad?




Jag vill * (obligatorisk)


Jag vill







Här kan du beskriva ditt ärende om du vill

Hur blir du kund?

Ta kontakt

Första steget att bli kund hos oss är att du kontaktar Petra Klinteryd på 019-555 43 04 eller petra.klinteryd@vivida.se. Det kan du göra både om du har ett befintligt beslut om assistansersättning eller om du behöver hjälp att söka om personlig assistans. Samtalet är förutsättningslöst och du kan vara anonym om du vill.

Personligt möte

Efter att du kontaktat oss får du alltid träffa vår nykundsansvarige för ett personligt möte. Då får ni möjlighet att träffas för att prata om vad du behöver, önskar och förväntar dig av ditt assistansbolag. Mötet är helt förutsättningslöst och det finns inga förpliktelser.

Beslut

Om du väljer att anlita Vivida tar vi ansvar för alla praktiska detaljer vid eventuellt byte av assistansbolag. Om du ännu inte har ett beslut om personlig assistans så startar vi istället processen att ansöka om detta. Läs mer om att ansöka personlig assistans.

Vår glada kund tillsammans med medarbetare och assistenter på en av våra aktiviteter