Vivida har personlig assistans.
Det är för dig som har
funktionsnedsättning och
behöver hjälp i vardagen.
Till exempel med att äta
prata eller röra dig.
Vi har personliga assistenter
som hjälper dig
med det du behöver.
Du får välja själv
vem som ska vara
din personliga assistent.
Vi tar hand om
dina personliga assistenter.
Om du vill ha personlig
assistans måste du få ett
beslut enligt LSS.
Vi kan hjälpa dig
att söka det.
Hjälpen kostar ingenting.
Om du vill veta
mer om oss kan du
ringa, besöka eller
skicka e-postmeddelande
till oss.
Vividas telefonnummer är 019-555 43 00.
Vividas e-postadress är hej@vivida.se
Du får gärna besöka
oss på vårat kontor.
Vårat kontor ligger
på Elementvägen 14
i Örebro.
Du är varmt
välkommen!